Reklama na kalendarzach

Nie ma chyba prostszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te niezbyt duże kalendarzyki kieszonkowe albo do portfela, jedynie o prawdziwe duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na całe 356 dni w roku albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak równocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas stosuje wszak kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Niejednokrotnie firmy zamawiają setki, a wręcz tysiące takich kalendarz i wręczają je wszystkim osobom klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy na przykład za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do każdego zakupu lub przykładowo można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować np kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chcielibyśmy w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takiej sytuacji są bardzo fajnym rozwiązaniem, po to są duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie przez cały czas zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeżeli już firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety naprawdę świetnie sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to bardzo dobry pomysł.
Zobacz również: http://www.kalendarze-trojdzielne.eveo.eu